Używamy ciastek, więc jeśli bardzo chcesz... to poczytaj jak to robimy :-)

Polityka prywatności:

Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, ul. Arkońska 17-18 lok. 22, kod pocztowy 71-470, adres e-mail: studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej alphacreation.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, to: adres korespondencyjny ul. Arkońska 17-18 lok. 22, 71-470, Szczecin, adres e-mail:studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509, formularz kontaktowy dostępny na stronie alphacreation.pl, infolinia +48 731 762 509.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Aktualności

Żadna strategia marketingowa nie jest monolitem, każdy plan składa się z drobnych procesów. Jeśli przebiegają prawidłowo, dają wspólnie wypadkową, która wyniesie firmę, albo jej postrzeganie na rynku na nowy poziom. Jedną z takich składowych coraz częściej jest reklama wideo, albo inna forma multimedialna, za którą odpowiada profesjonalne studio filmowe. Pojawia się jednak pytanie, po czym poznać ten profesjonalizm, który w naszych czasach potrafi być tylko słownym wytrychem ułatwiającym sprzedaż usług?

Żeby odpowiedzieć na postawione w tytule pytanie na pewno należy wskazać podstawy. Należy do nich dobry kamerzysta, który wie jak konkretna scena wyjdzie na ekranie. Dobry operator to profesjonalne filmowanie tego, co teledysk ma pokazać, albo sugerować. W dziedzinie sugestii liczy się zaś przynajmniej minimalna wiedza na temat mechanizmów postrzegania, ot choćby znajomość różnicy między wrażeniem a spostrzeżeniem. Ale na tym nie koniec.

Film promocyjny to inwestycja w przyszłość firmy. Nie jest to zwykła reklama, ani rodzaj eksperymentu na który pozwalają sobie tylko niektóre przedsiębiorstwa. Mówimy o bardzo skutecznym narzędziu komunikacji z Klientem mającym ogromny zasięg, który z kolei zapewnia zabezpieczenie pozytywnego wizerunku firmy, a co za tym idzie zyskowność jej przedsięwzięć!

W czasie gdy fizyczne placówki i oddziały są zamknięte, kluczowe staje się wykorzystanie kanału online do generowania sprzedaży. Co tylko się da przenośmy do sieci i zabezpieczamy siebie oraz firmę zdrowotnie. Marki, które zaniedbały kanały social media, muszą szybko to nadrobić. Pamiętajmy, że kanały digitalowe stają się dla większości marek jedynym miejscem sprzedaży, które tym bardziej trzeba mocno wesprzeć. Biznesy, które w obecnej sytuacji będą potrafiły zmienić się i przestawić swoje myślenie o marketingu, sprzedaży i komunikacji, wyjdą z tego kryzysu silniejsze. Adaptując się do zmian szukamy możliwości aby zdobyć nowych klientów czy zyskać przewagę konkurencyjną.

Na świecie systematycznie pojawiają się coraz to nowsze i zmyślniejsze spoty reklamowe. Gdzie nie spojrzymy, spotykamy na swej drodze wszelkie formy reklamy. Przechadzając się po mieście, czy jadąc samochodem zauważamy ogromne bilboardy, które mają na celu zwrócić naszą uwagę. W mieście również nie brakuje kolorowych plakatów, ulotek czy gazet z ogłoszeniami. Jednakże pewne mechanizmy, którymi zostaliśmy obdarzeni, sprawiają iż człowiek ignoruje większość środków przekazu reklamy. Są przypadki w których jednak atrakcyjność (rozumiana w każdym aspekcie) wywoła reakcję, dzięki której nie klikniemy w przycisk ?zamknij?, bądź nie przełączymy na inny kanał.