Żadna strategia marketingowa nie jest monolitem, każdy plan składa się z drobnych procesów. Jeśli przebiegają prawidłowo, dają wspólnie wypadkową, która wyniesie firmę, albo jej postrzeganie na rynku na nowy poziom. Jedną z takich składowych coraz częściej jest reklama wideo, albo inna forma multimedialna, za którą odpowiada profesjonalne studio filmowe. Pojawia się jednak pytanie, po czym poznać ten profesjonalizm, który w naszych czasach potrafi być tylko słownym wytrychem ułatwiającym sprzedaż usług?
Aktualności
Żeby odpowiedzieć na postawione w tytule pytanie na pewno należy wskazać podstawy. Należy do nich dobry kamerzysta, który wie jak konkretna scena wyjdzie na ekranie. Dobry operator to profesjonalne filmowanie tego, co teledysk ma pokazać, albo sugerować. W dziedzinie sugestii liczy się zaś przynajmniej minimalna wiedza na temat mechanizmów postrzegania, ot choćby znajomość różnicy między wrażeniem a spostrzeżeniem. Ale na tym nie koniec.
Film promocyjny to inwestycja w przyszłość firmy. Nie jest to zwykła reklama, ani rodzaj eksperymentu na który pozwalają sobie tylko niektóre przedsiębiorstwa. Mówimy o bardzo skutecznym narzędziu komunikacji z Klientem mającym ogromny zasięg, który z kolei zapewnia zabezpieczenie pozytywnego wizerunku firmy, a co za tym idzie zyskowność jej przedsięwzięć!
W czasie gdy fizyczne placówki i oddziały są zamknięte, kluczowe staje się wykorzystanie kanału online do generowania sprzedaży. Co tylko się da przenośmy do sieci i zabezpieczamy siebie oraz firmę zdrowotnie. Marki, które zaniedbały kanały social media, muszą szybko to nadrobić. Pamiętajmy, że kanały digitalowe stają się dla większości marek jedynym miejscem sprzedaży, które tym bardziej trzeba mocno wesprzeć. Biznesy, które w obecnej sytuacji będą potrafiły zmienić się i przestawić swoje myślenie o marketingu, sprzedaży i komunikacji, wyjdą z tego kryzysu silniejsze. Adaptując się do zmian szukamy możliwości aby zdobyć nowych klientów czy zyskać przewagę konkurencyjną.
Na świecie systematycznie pojawiają się coraz to nowsze i zmyślniejsze spoty reklamowe. Gdzie nie spojrzymy, spotykamy na swej drodze wszelkie formy reklamy. Przechadzając się po mieście, czy jadąc samochodem zauważamy ogromne bilboardy, które mają na celu zwrócić naszą uwagę. W mieście również nie brakuje kolorowych plakatów, ulotek czy gazet z ogłoszeniami. Jednakże pewne mechanizmy, którymi zostaliśmy obdarzeni, sprawiają iż człowiek ignoruje większość środków przekazu reklamy. Są przypadki w których jednak atrakcyjność (rozumiana w każdym aspekcie) wywoła reakcję, dzięki której nie klikniemy w przycisk ?zamknij?, bądź nie przełączymy na inny kanał.