Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, ul. Arkońska 17-18 lok. 22, kod pocztowy 71-470, adres e-mail: studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej alphacreation.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, to: adres korespondencyjny ul. Arkońska 17-18 lok. 22, 71-470, Szczecin, adres e-mail:studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509, formularz kontaktowy dostępny na stronie alphacreation.pl, infolinia +48 731 762 509.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Aktualności

Prowadzisz biznes albo po prostu szef zlecił ci przygotowanie filmu promującego waszą markę. Znasz wszystkie zalety swojego produktu, całej gamy produktów. Wiesz, jak działa konkurencja. Masz sposób, żeby się wyróżnić. Prowadzisz świetne działania marketingowe. Brakuje ci tylko naprawdę dobrych filmów reklamowych. Zbierasz zespół, tworzycie produkcję. Powstaje krótki filmik o waszym najlepszym produkcie. Publikujecie go w sieci i? statystki nie porywają. Czujesz, że twoje zaangażowanie i pieniądze, które wydałeś na wypromowanie nagrania poszły na marne.

Wszechobecny rozwój technologii sprawia, że jest ona obecna w wielu dziedzinach naszego życia. Nie może jej więc zabraknąć w sferze weselnej. Doskonale bowiem zdajemy sobie sprawę, że ślub i wesele to najważniejsze momenty w życiu. Nie dziwi więc fakt, że Parom Młodym zależy, by stworzyć niepowtarzalną pamiątkę z owego dnia, do której z łezką w oku będą mogli wracać, nawet po upływie kilku czy kilkunastu lat.

Tysiące lat minęło już od momentu, kiedy człowiek zaczął rezygnować z piktogramów i hieroglifów na rzecz pisma, a jednak do dziś kochamy poznawać świat przy pomocy różnego rodzaju obrazów. Nie bez przyczyny więc współczesny świat zyskał miano cywilizacji obrazkowej. To przecież właśnie obrazy, w połączeniu z odpowiednio dobraną muzyką i ciekawym tekstem zostają zauważone, a przy tym zapamiętane przez odbiorców. Nic więc dziwnego, że wideoklipy stają się z roku na rok coraz bardziej popularne.

Żadna strategia marketingowa nie jest monolitem, każdy plan składa się z drobnych procesów. Jeśli przebiegają prawidłowo, dają wspólnie wypadkową, która wyniesie firmę, albo jej postrzeganie na rynku na nowy poziom. Jedną z takich składowych coraz częściej jest reklama wideo, albo inna forma multimedialna, za którą odpowiada profesjonalne studio filmowe. Pojawia się jednak pytanie, po czym poznać ten profesjonalizm, który w naszych czasach potrafi być tylko słownym wytrychem ułatwiającym sprzedaż usług?

Żeby odpowiedzieć na postawione w tytule pytanie na pewno należy wskazać podstawy. Należy do nich dobry kamerzysta, który wie jak konkretna scena wyjdzie na ekranie. Dobry operator to profesjonalne filmowanie tego, co teledysk ma pokazać, albo sugerować. W dziedzinie sugestii liczy się zaś przynajmniej minimalna wiedza na temat mechanizmów postrzegania, ot choćby znajomość różnicy między wrażeniem a spostrzeżeniem. Ale na tym nie koniec.