Używamy ciastek, więc jeśli bardzo chcesz... to poczytaj jak to robimy :-)

Polityka prywatności:

Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, ul. Arkońska 17-18 lok. 22, kod pocztowy 71-470, adres e-mail: studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej alphacreation.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, to: adres korespondencyjny ul. Arkońska 17-18 lok. 22, 71-470, Szczecin, adres e-mail:studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509, formularz kontaktowy dostępny na stronie alphacreation.pl, infolinia +48 731 762 509.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Aktualności

Rozwój internetu zmienił oblicze reklamy. Nie ma dziś firmy, która nie ma w sieci swojej reprezentacji - czy to w formie strony internetowej, czy profilu na platformie społecznościowej. Ogrom konkurencji jaki można w ten sposób zobaczyć gołym okiem wymusza nowe metody promocji. Ale wśród metod przyciągnięcia uwagi nowych Klientów, tak naprawdę na uwagę zasługują tylko te najskuteczniejsze. Według rynkowych analiz, obok narzędzi dostarczanych przez Google-a i social-media, średnie przedsiębiorstwa najbardziej cenią promocję w formie filmu.

Zastanawiałeś się jak można przyśpieszyć pracę na planie filmowym i nie bawić się w ciągłe przykręcanie i odkręcania płytki do statywu lub Gimbala? Przedstawiam skondensowany poradnik, w którym pokazuje jak w zaledwie 20 sekund przepiąć (zmienić położenie) kamery z dowolnego statywu na Gimbal lub Shoulder Rig za pomocą szybkozłączczki Arca Swiss. Dowiesz się także jak w łatwy sposób zmienić dowolną głowicę statywu na to mocowanie i dam cenną wskazówkę o tak zwanych adapterach ?quick release?.

Prowadzisz biznes albo po prostu szef zlecił ci przygotowanie filmu promującego waszą markę. Znasz wszystkie zalety swojego produktu, całej gamy produktów. Wiesz, jak działa konkurencja. Masz sposób, żeby się wyróżnić. Prowadzisz świetne działania marketingowe. Brakuje ci tylko naprawdę dobrych filmów reklamowych. Zbierasz zespół, tworzycie produkcję. Powstaje krótki filmik o waszym najlepszym produkcie. Publikujecie go w sieci i? statystki nie porywają. Czujesz, że twoje zaangażowanie i pieniądze, które wydałeś na wypromowanie nagrania poszły na marne.

Wszechobecny rozwój technologii sprawia, że jest ona obecna w wielu dziedzinach naszego życia. Nie może jej więc zabraknąć w sferze weselnej. Doskonale bowiem zdajemy sobie sprawę, że ślub i wesele to najważniejsze momenty w życiu. Nie dziwi więc fakt, że Parom Młodym zależy, by stworzyć niepowtarzalną pamiątkę z owego dnia, do której z łezką w oku będą mogli wracać, nawet po upływie kilku czy kilkunastu lat.

Tysiące lat minęło już od momentu, kiedy człowiek zaczął rezygnować z piktogramów i hieroglifów na rzecz pisma, a jednak do dziś kochamy poznawać świat przy pomocy różnego rodzaju obrazów. Nie bez przyczyny więc współczesny świat zyskał miano cywilizacji obrazkowej. To przecież właśnie obrazy, w połączeniu z odpowiednio dobraną muzyką i ciekawym tekstem zostają zauważone, a przy tym zapamiętane przez odbiorców. Nic więc dziwnego, że wideoklipy stają się z roku na rok coraz bardziej popularne.