W czasie gdy fizyczne placówki i oddziały są zamknięte, kluczowe staje się wykorzystanie kanału online do generowania sprzedaży. Co tylko się da przenośmy do sieci i zabezpieczamy siebie oraz firmę zdrowotnie. Marki, które zaniedbały kanały social media, muszą szybko to nadrobić. Pamiętajmy, że kanały digitalowe stają się dla większości marek jedynym miejscem sprzedaży, które tym bardziej trzeba mocno wesprzeć. Biznesy, które w obecnej sytuacji będą potrafiły zmienić się i przestawić swoje myślenie o marketingu, sprzedaży i komunikacji, wyjdą z tego kryzysu silniejsze. Adaptując się do zmian szukamy możliwości aby zdobyć nowych klientów czy zyskać przewagę konkurencyjną.
Aktualności
Na świecie systematycznie pojawiają się coraz to nowsze i zmyślniejsze spoty reklamowe. Gdzie nie spojrzymy, spotykamy na swej drodze wszelkie formy reklamy. Przechadzając się po mieście, czy jadąc samochodem zauważamy ogromne bilboardy, które mają na celu zwrócić naszą uwagę. W mieście również nie brakuje kolorowych plakatów, ulotek czy gazet z ogłoszeniami. Jednakże pewne mechanizmy, którymi zostaliśmy obdarzeni, sprawiają iż człowiek ignoruje większość środków przekazu reklamy. Są przypadki w których jednak atrakcyjność (rozumiana w każdym aspekcie) wywoła reakcję, dzięki której nie klikniemy w przycisk ?zamknij?, bądź nie przełączymy na inny kanał.
Wraz z rozwinięciem się sztuki filmu, szybko zauważyliśmy spadek popytu na książki. Ruchome obrazy spopularyzowały świat i zastąpiły dotąd nam znane sztuki teatralne czy opery. Skoro to filmy przejęły panowanie w Internecie, to również zwiększyło się zapotrzebowanie na odpowiednie firmy czy agencje, które sprawią, że nasza twórczość nabierze blasku i magii.
Zaczniemy od jednego zasadniczego pytania. Po co właściwie kręcić tego typu produkcje? Film reklamowy możemy uznać za świetny, kiedy oprócz ukazania produktu pierwszorzędnie, wywoła także chęć posiadania danego towaru. Wywołując emocje u potencjalnych klientów mamy sporą przewagę. Dzięki temu istnieje duża szansa, że decyzja na temat zakupu została już dawno podjęta przez podświadomość konsumenta.
Video marketing dotyczy przede wszystkim internetu. Obecnie to właśnie ten rodzaj przekazu jest najpopularniejszy i dociera do największej ilości potencjalnych klientów. Mimo, że kiedyś nie był on tak bardzo popularny, a firmy decydowały się na reklamy telewizyjne to właśnie video reklama w Internecie posiada wiele zalet.