Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, ul. Arkońska 17-18 lok. 22, kod pocztowy 71-470, adres e-mail: studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej alphacreation.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, to: adres korespondencyjny ul. Arkońska 17-18 lok. 22, 71-470, Szczecin, adres e-mail:studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509, formularz kontaktowy dostępny na stronie alphacreation.pl, infolinia +48 731 762 509.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Film reklamowy w branży beauty. Niezbędny!

Rozwój internetu zmienił oblicze reklamy. Nie ma dziś firmy, która nie ma w sieci swojej reprezentacji – czy to w formie strony internetowej, czy profilu na platformie społecznościowej. Ogrom konkurencji jaki można w ten sposób zobaczyć gołym okiem wymusza nowe metody promocji. Ale wśród metod przyciągnięcia uwagi nowych Klientów, tak naprawdę na uwagę zasługują tylko te najskuteczniejsze. Według rynkowych analiz, obok narzędzi dostarczanych przez Google’a i social-media, średnie przedsiębiorstwa najbardziej cenią promocję w formie filmu.

W większości wypadków właśnie film reklamowy przynosi najlepsze rezultaty – umacnia obecność marki na rynku, budzi zainteresowanie nowych Klientów, zwiększa zyski i sprzyja rozwojowi firmy. Przykładem może być branża beauty.

Film reklamowy nie należy do najnowszych form promocji, tylko jest po prostu najlepiej przystosowany do potrzeb współczesnych firm. Można powiedzieć, że dzięki internetowi wideofilmowanie zostaje po prostu dostrzeżone, albo na nowo odkryte przez menedżerów i przedsiębiorców. Skuteczność filmu jako narzędzia promocji jest bezdyskusyjna. Treści video są łatwe w dystrybucji i można je wykorzystać w większości kanałów reklamowych, ba – na niektórych platformach społecznościowych bez oryginalnego video wręcz nie sposób zaistnieć. Najlepszym przykładem skuteczności filmu reklamowego jest, jak wspomnieliśmy na wstępie branża beauty. Dlaczego akurat ta? Salon kosmetyczny, albo fryzjerski to miejsca specyficzne – obok poziomu usług tym co przyciąga Klientki jest przede wszystkim atmosfera danego miejsca, a żeby ją zaprezentować potrzeba czegoś więcej niż tekstowy post „u nas jest niesamowicie”, czy fotografia czyjegoś uśmiechu. Atmosfera miejsca to dynamika. Pokazać ją w ciekawy sposób będzie wymagało czegoś więcej niż zwykłego sfilmowania po zabiegu telefonem.

Film w branży beauty

Dlaczego video marketing jest doskonałym wyborem dla salonu piękności?

Reklama salonu kosmetycznego, studia stylizacji, albo gabinetu piękności w internecie to nie jest prosta sprawa. W Polsce działa około 40 tys. firm oferujących usługi kosmetyczne i fryzjerskie. W większości przypadków to niewielkie lokalne firmy, których główną grupą Klientów są kobiety w wieku 25-45 lat, dbające o swój wygląd i o siebie, oraz mające stosowne do swoich potrzeb możliwości finansowe. Usługi branży beauty nie należą do najtańszych, reklama bierze więc w pierwszym rzędzie pod uwagę osoby zamożniejsze. O ile oczywiście osoba, która realizuje reklamę i osoba, która ją zleca, wiedzą cokolwiek o postrzeganiu i o schematach podejmowania decyzji przez kobiety z grupy docelowej.

Oprócz tego profesjonalny kamerzysta pracuje nie tylko z tak zwaną „chwilą obecną”, lecz po tym co widzi, jest w stanie ocenić jak kolejne ujęcia będą wyglądać na ekranie, które z nich będą najbardziej efektywne i dla jakiej formy. Bo mianem filmów reklamowych określa się na przykład także teledyski prezentujące pracę danego salonu albo pokazujące obecność poszczególnych członków jego zespołu na evencie fryzjerskim.

Film jest dobrą formą reklamy, ale musi być wykonany umiejętnie.

Reklama, która jest zbyt nachalna, na ogół jest ignorowana. Oprócz tego odbiorcy, którzy nie są nią zainteresowani, po jakimś czasie zaczynają żywić wobec niej negatywne emocje. Ale powodem nie jest to, że często się ją widzi, wszak do obecności reklam jesteśmy przecież przyzwyczajeni. Prawdziwą przyczyną niechęci do reklam jest ich szablonowość. A szacuje się, iż natłok reklam jest tak duży, że przeciętny użytkownik napotyka w sieci ciągu miesiąca ok. 1700 banerów reklamowych. Zwykle są to proste reklamy graficzne, takie jak setki innych – sztampowe i nieciekawe. W dodatku niezwykle rzadko trafiają w oczekiwania odbiorców, bo taką metodą są na ogół reklamowane towary albo usługi, które w danym momencie (np. podczas oglądania ulubionego serialu) nie są nam do niczego potrzebne.

Jak wyprzedzić konkurencję?

Przeciwieństwem reklamy statycznej jest reklama video, czyli temat niniejszego artykułu. Film reklamowy zawsze jest skuteczny, jeśli jest dobrze odbierany przez użytkowników. Warto też wziąć pod uwagę okoliczność obostrzeń związanych z zagrożeniem pandemicznym: ponieważ swobodne przemieszczanie się jest nieco utrudnione, spada skuteczność reklam typu outdoor, nie przydają się też bannery umieszczane w sklepach z kosmetykami, ani ulotki rozkładane na eventach branży beauty. Najważniejszym miejscem promocji stał się internet, a skoro Internet jest miejscem, gdzie działa cała konkurencja, na jej tle wyróżni nas tylko coś naprawdę wyjątkowego, choć wcale nie najdroższego.

Nagrywanie wideo – skuteczna reklama w branży beauty.

W warunkach licznej konkurencji najlepiej postawić na wysoki poziom reklamy. Akcja promocyjna, której elementem będzie film, ma sprowadzić do studia piękności nowe Klientki, dlatego nie może męczyć, ani być szablonowa. Żeby ktokolwiek zainteresował się treścią, reklama musi być ogląda z ciekawości, a nie z przymusu jak przeważająca większość reklam internetowych. Ale każda właścicielka salonu piękności, każda menedżerka studia wizażu albo gabinetu stylizacji dobrze zna swoje Klientki i doskonale wie, co je interesuje. Rozumie też, jaka forma reklamy będzie najlepsza dla jej studia. Dlatego ustalając treść filmu reklamowego (oczywiście ze wsparciem studia filmowego) decyduje się na jedną z poniższych możliwości:

  • klasyczny film reklamowy (wizytówka około 1 minuty z animowanymi napisami),
  • klip wizerunkowy, czyli profesjonalny teledysk opowiadający o tym, co najlepsze w danym punkcie,
  • tak zwany content marketing, czyli promocja firmy poprzez stworzenie czegoś przydatnego dla odbiorcy (film poradnik, szkolenie).

Co powinna wiedzieć Klientka i dlaczego to jest skuteczne? 

Dlaczego film reklamowy jest tak skuteczną metodą promocji w branży beauty? Między innymi dlatego, że marketing video to takie trochę edukowanie Klienta. Branża rozwija się, ponieważ co chwila pojawiają się jakieś nowości, o których należy odpowiednio informować. W ten sposób firmy lepiej przystosowane do walki z konkurencją reklamują się dając Klientowi coś więcej niż jakiś gadżet czy próbka kosmetyku, a więc profesjonalną wiedzę, w przystępnej formie. Tym co budzi największe zainteresowanie w klipie reklamowym jest informacja, która w rozumieniu ogólnym może pochodzić wyłącznie z markowego salonu. Poza tym, za pośrednictwem filmu reklamowego potencjalna Klientka uczy się oceniać jakość usług i produktów oraz dowiaduje się, dlaczego branżowe nowości są skuteczne. Ruchomy obraz umacnia zaufanie do przedstawianej firmy przez to, że kreuje odpowiedni wizerunek pracujących w niej specjalistów. W efekcie Klientka chętniej skorzysta z usług zespołu, w którym widzi ekspertów, i który oferuje jej konkretną wiedzę o metodach utrzymywania piękna, niż z usług zupełnie anonimowej osoby. Dodatkowo, wideo klip poprzez swój ruch i efekty wizualne wywołuje wrażenie bliskości - jest to coś zupełnie odmiennego niż w przypadku nachalnych i bezosobowych bannerów reklamowych.

Reklama statyczna a wideofilmowanie.

Internetowy banner jest statyczną formą reklamy, mocno ograniczoną pod względem możliwości prezentacji. Jakie informacje można na nim zmieścić? Weźmy za przykład następującą reklamę:

"Peeling kawitacyjny dla cery wrażliwej i naczynkowej – świetny zabieg oczyszczający skórę bez ryzyka podrażnień i zaczerwienień – w czerwcu 20% taniej!"

Popatrzmy, taka reklama udostępnia trzy informacje – identyczne jak te, którymi reklamują się setki punktów medycyny kosmetycznej. Zgodnie z reklamą, istnieje zabieg dla cery wrażliwej i naczynkowej, zabieg ten jest delikatny, a w czerwcu można skorzystać z promocji.”

Ocena w odbiorze? O ile ktoś nie szuka tej jednej konkretnej usługi, reklama może wywołać wzruszenie ramionami, a potem najprawdopodobniej zostanie zapomniana. Dlaczego? Na mocno konkurencyjnym rynku, jakim jest branża beauty, taka reklama w niczym się nie wyróżnia, podobnie jak większość innych napotykanych na co dzień. A chodzi przecież o to, by na tle konkurencji wyróżnić się i jednocześnie trafić do serca potencjalnej Klientki.

Nagrywanie wideo - jak zająć się tematem?

Pozostając przy podanym powyżej przykładzie, film reklamowy może się zaczynać od krótkiej charakterystyki cery naczynkowej i skrótowego wyliczenia najczęstszych błędów w pielęgnacji takiej cery oraz wskazania jak powinno się ją oczyszczać. Potem pada nazwa zabiegu i w kadrze pojawia się kilka obrazów – przygotowanie do zabiegu, fragment działania, efektowny wygląd skóry twarzy po zakończeniu. Do tego krótki komentarz świadczący o doświadczeniu zawodowym, nazwa współpracującej marki kosmetyków i na koniec przypomnienie o promocji.

Wbrew pozorom nie jest to trudne, co można zaobserwować np. na YouTube. Menedżerka stojąca przy łóżku kosmetycznym opowiada własnymi słowami o oferowanym przez jej salon zabiegu – ktoś z zespołu nagrał to na telefon, a potem wrzucił do sieci.

Jaką wyższość ma taki film nad zwykłym bannerem? Przede wszystkim skłania do refleksji, ale tylko te osoby, na których zależy firmie. W jaki sposób?

  • informuje o objawach nadwrażliwości, prowokuje potencjalną klientkę do porównania tych informacji z własnym doświadczeniem,
  • informuje, że problem z cerą można skutecznie rozwiązać dzięki konkretnym metodom dającym efektowne rezultaty,
  • pokazuje, że problem nie musi się pogłębiać,
  • bezpośrednio wskazuje na osobę specjalisty, doświadczonego eksperta (osobę opowiadającą),
  • sugeruje, że właśnie Twojej firmie zależy na tym, by pomóc Klientce (ponieważ na wstępie przytacza błędy popełniane przez inne salony),
  • sugeruje, że salon zajmie się też innymi problemami, ponieważ ktoś, kto za darmo udziela rad, ma na pewno znacznie większą i równie przydatną wiedzę

Skuteczność, ale na poziomie.

Nie każdy decyduje się na taki sposób jak amatorskie video. Zamiast martwić się jąkaniem, przejęzyczeniami czy jakością obrazu można skorzystać z usług profesjonalnego studia filmowego i zlecić zrobienie takiego filmu zawodowcom. Dlaczego akurat im, a nie np. synowi przyjaciółki? Przede wszystkim dlatego, że zawodowcy wiedzą o filmie to, na co nie zwracają uwagę filmowcy-amatorzy. Pierwsza sprawa to psychologiczne mechanizmy postrzegania. Kolejne, nie mniej ważne, a wymagające wyczucia i doświadczenia kamerzysty to umiejętność oszczędzania czasu (uwagi odbiorcy) w przedstawianiu informacji – film reklamowy nie może męczyć, a więc powinien być stosunkowo krótki.

Niestety nie każdy potrafi wykreować coś takiego. Po prostu nie każdy wie, że dla odbiorcy filmu wszystko ma znaczenie – nasycenie barw, światło, stabilność kadru, dodatkowe dźwięki i wiele, wiele innych kwestii. Filmowanie czy nagrywanie wideo przebiega zupełnie inaczej, kiedy realizuje je osoba przypadkowa, a inaczej zostaje odebrany jego efekt – kiedy kadrem zajmuje się kamerzysta z wieloletnim doświadczeniem. A teraz co można powiedzieć o rezultatach?

Co widzą Klientki?

Rzeczowe informacje poprzedzone merytorycznym wstępem są traktowane zupełnie inaczej niż krzykliwe reklamy obrazkowe i bannery. Film reklamowy jeszcze przed zachęceniem Klientki do skorzystania z usługi, najpierw przygotowuje grunt, a dopiero potem podaje jakie są możliwości – uzasadniając je doświadczeniem i biegłością. Te same wartości - specjalizacja i doświadczenie – uzasadniają również cenę usługi. Można powiedzieć, że film reklamowy jako promocja branży beauty nie tylko zachęca do skorzystania z danego salonu, ale od razu uzasadnia koszty usług. Kolejna ważna sprawa to to, co na filmie reklamowym mówią wizerunki menedżera i członkiń zespołu:

  • zadbana obsługa zajmie się pielęgnacją Klientki lepiej niż inne zespoły, 
  • salon jest fajnym miejscem, a jego właścicielka sprawia wrażenie ekspertki, toteż zabieg tutaj będzie przyjemnością,
  • film to reklama na wyższym poziomie, a więc reklamowany salon jest na pewno profesjonalny i bezpieczny,
  • tekst wypowiadany do kamery w przeciwieństwie do tekstu „czytanego” jest sugestią najwyższego zawodowstwa, w dodatku każdy kto ma odwagę udzielać rad przed kamerą, musi być pewny swoich umiejętności – na tym przekonaniu opierają się sukcesy m.in. ekspertów telewizyjnych

Efekt wiarygodności – człowiek przed kamerą.

Szansa filmu reklamowego na powodzenie jest tym większa, im bardziej oryginalne i wartościowe wiadomości będą w nim przedstawione. Powodzenie reklamy to nowe Klientki, a więc nie chodzi tylko o to, by zwrócić na siebie uwagę, ale również by zainteresować, przekonać i sprowokować do nawiązania kontaktu. Bez względu na to, o jakim poziomie działalności mówimy, to jeśli biznesplan zakłada, że Klientami salonu mają być osoby zamożniejsze, a wizerunek marki sugeruje wytworne i luksusowe miejsce, wówczas do promocji i reklamy trzeba podejść bardzo poważnie. Przede wszystkim profesjonalizm - tylko zawodowcy nakręcą film reklamowy z prawdziwego zdarzenia wiedząc co robią i po co, a efekt wzmocni prestiż promowanego salonu.

Właścicielka punktu beauty nie powinna się obawiać, że powie za dużo.

O tajemnice zawodowe należy dbać, jednak profesjonalizm oznacza umiejętność mówienia o swoim doświadczeniu. Nie warto się łudzić – osoby, które szukają podstawowych informacji o jakimś zabiegu nie zostaną po obejrzeniu filmu stałymi Klientkami, ponieważ taka reklama nie jest dla nich niczym odkrywczym. Jeśli osoby szukające szczegółowych informacji znajdą coś, czego nie daje żaden salon, to na pewno przyjdą sprawdzić, czy dostaną czego się spodziewają. I to jest grupa odbiorców, która wiąże się z przyszłymi zyskami salonu. A mówioną kwestię można oczywiście przygotować wcześniej i odpowiednio uwypuklić w niej najważniejsze wiadomości.

Salon beauty film

Skuteczność wideofilmowania w liczbach.

Z badań wynika, że 90% informacji przyjmowanych codziennie to informacje graficzne, 93% komunikacji odbywa się drogą niewerbalną, 67% odbiorców uważa ładny obrazek za bardziej wartościowy niż ocenę produktu przez klienta, treści publikowane z wykorzystaniem atrakcyjności wizualnej otrzymują 94% więcej obejrzeń niż pozbawione grafik. Ponieważ profesjonalnie nakręcony film reklamowy to nic innego jak ruchomy obraz dostosowany do perspektywy i możliwości danego salonu piękności, można oczekiwać, że efekty użycia filmu reklamowego będą znacznie większe. Co powinno znaleźć się w kadrze, by rzeczywiście tak było? Między innymi:

  • stosowane w salonie kosmetyki, 
  • nowoczesne urządzenia z wyposażenia salonu, 
  • salon, charakterystyczne cechy wyglądu oraz sytuacja sugerująca dobrą atmosferę,
  • najbardziej rozchwytywani (a więc najbardziej rozpoznawalni) członkowie zespołu.

Już z tych kilku elementów może powstać krótki, a zarazem ciekawy film reklamowy. Jaki powinien poruszać tematy? Potencjalne Klientki, które po obejrzeniu filmu zechcą skorzystać z usług reklamowanego salonu na pewno będą zainteresowane którymś z poniższych motywów:

  • najnowsze fryzury (nie tylko w salonie, ale też na eventach i konkursach),
  • skrótowo przybliżone konkretne zabiegi, 
  • typy usług i tendencje rozwojowe salonu,
  • marki i linie kosmetyków używanych w salonie, z podkreśleniem linii profesjonalnych niemożliwych do nabycia w drogerii czy markecie, 
  • osobowości stałych Klientek (wizerunek i samopoczucie przed zabiegiem i po nim),
  • inspiracje – zarówno te w stylizacji wyglądu i przywracaniu młodości jak i te w wystroju nowoczesnego salonu piękności,
  • wirtualny spacer po salonie,
  • wywiad z osobami pracującymi „gościnnie” takimi jak mistrz fryzjerstwa z konkursu w Paryżu, czy stylistka reprezentująca wiodącą markę kosmetyków wypuszczającą właśnie nową linię,
  • zaproszenie do salonu, zaoferowanie usług i prośba o recenzję,
  • relacje wideo z zabiegów w salonie,
  • konkursy dla odbiorców filmu z przewidzianymi nagrodami, po odbiór których należy zgłosić się osobiście, co również można sfilmować.

Tak zwane smaczki atrakcyjne dla odbiorców, a więc ciekawe i wzmacniające przekaz reklamowy filmu są też kadry pokazujące sytuacje, do których klienci zwykle nie mają dostępu, takie jak moment dostawy kosmetyków, szkolenie zespołu, praca recepcji, albo przygotowanie do któregoś z atrakcyjniejszych zabiegów.

Warto w tym miejscu wspomnieć też o pewnym błędzie, który popełnia większość salonów kosmetycznych i fryzjerskich. Na czym ten błąd polega? Otóż niektóre punkty branży beauty wrzucają na swoje kanały firmowe wyłącznie zdjęcia i ujęcia końcowych efektów przeprowadzanych zabiegów i wykonanych prac, a więc gotowe fryzury i zakończone stylizacje paznokci. Tego typu „sygnały” z życia salonu niczym go jednak nie wyróżnią spośród konkurencji. Przede wszystkim tego typu amatorskie fotografie i filmiki ze smartfona udostępniają wszystkie małe i początkujące firmy. Większe i doświadczone zaś pokazują jakimi metodami osiągają oszałamiające efekty, ponieważ wartościowa Klientka docenia nie tylko rezultat, lecz i kunszt pracy. Innym rozwiązaniem są prezentacje metamorfozy, czyli nie tylko ujęcia efektów po zabiegu, ale i obraz stanu przed jego rozpoczęciem. To drugie zdjęcie wywołuje wrażenie lepszej prezentacji efektu końcowego, a bardziej zauważalna zmiana, to wrażenie lepszego dostrzeżenia umiejętności.

Skuteczność wideofilmowania

Inspiracja! Przykłady filmów reklamowych i plany wideo w skróconej formie.

  • Wizyta w salonie, oczami Klientki.

Dla wielu kobiet wizyta w studiu piękności jest stałym elementem miesięcznego harmonogramu, dla innych jednak skorzystanie z usług branży beauty jest kuszącą propozycją, która jednak wiąże się z pewną dozą niepokoju.

Branża szybko ewoluuje, zmieniają się kosmetyki, czas trwania i koszty zabiegów, do tego niepokój może budzić konieczność odsłonięcia ciała. Z myślą o takich Klientkach właścicielka salonu piękności oprowadza kamerę po kolejnych stanowiskach albo punktach oferty. Efekt takiego filmu? Nowe Klientki będą chciały odnaleźć się w nowym miejscu, które podobnie jak osoba znana z filmu nie będzie już zupełnie „obce”.

  • Prezentacja najlepszych zabiegów.

Propozycja pojedynczego salonu beauty jest ogromna – nie sposób jej zmieścić na krótkim obrazie. Najlepiej więc będzie zaprezentować te zabiegi, na których promocji najbardziej zależy, albo te o których wiadomo, że na pewno przyciągną Klientki. Obok warstwy obrazowej liczą się tu ciekawostki i smaczki niedostępne dla większości odbiorców, opowiedzenie o korzyściach z zastosowania danego zabiegu oraz obecność efektowanego przykładu działania. Wszystko razem należy skomponować tak, by film sugerował kompleksowe podejście do problemów pielęgnacji piękna.

  • Efekty prezentowane przez Klientki salonu.

W wielu wypadkach nic nie przekona potencjalnej Klientki lepiej od relacji osób w podobnej sytuacji. Jak to zrobić? Można poprosić stałe bywalczynie salonu o krótkie wypowiedzi na temat serii zabiegów. Dźwiękowiec i montażysta „wygładzą” potem te amatorskie wystąpienia do odpowiedniej postaci. Owszem, wiele osób będzie się krępowało wyjść przed kamerę, ale warto im przypomnieć jak same zastanawiały sie nad skorzystaniem z jakiejś usługi – czy nie byłoby im łatwiej, gdyby usługę polecił ktoś, kto już przeszedł pozytywną metamorfozę? Zawsze pozostaje zachęta do wyjścia przed kamerę w postaci np. darmowego zabiegu albo… wynajęcie aktorek, które umiejętnie przedstawią na filmie to, na czym zależy salonowi.

Chcielibyśmy z tego miejsca życzyć powodzenia w promowaniu swojego salonu kosmetycznego i zachęcić do zadawania jakichkolwiek pytań związanych z filmem reklamowym. Wiedzy do przyswojenia jest bardzo dużo ale nie musisz się obawiać, że na tym wszystkim musisz się znać! Jesteśmy w stanie przygotować dla Ciebie taką reklamę od A do Z. Napiszemy scenariusz, wyjdziemy z odpowiednimi pomysłami i profesjonalnie nagramy materiał wideo i to wszystko w atrakcyjnych cenach z dojazdem. Do usłyszenia!