Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, ul. Arkońska 17-18 lok. 22, kod pocztowy 71-470, adres e-mail: studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej alphacreation.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, to: adres korespondencyjny ul. Arkońska 17-18 lok. 22, 71-470, Szczecin, adres e-mail:studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509, formularz kontaktowy dostępny na stronie alphacreation.pl, infolinia +48 731 762 509.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Filmy reklamowe jako najlepsza forma reklamy podczas epidemii.

W czasie gdy fizyczne placówki i oddziały są zamknięte. Firmy, których główne źródło utzymania jest w znacznym stopniu uzależnione od funkcjonowania takich miejsc jak np. galerii handlowych. muszą znaleźć inne miejsce do sprzedaży swoich produktów czy usług. Absolutnie kluczowe staje się wykorzystanie kanału online do generowania sprzedaży. Firmy, które teraz umiejętnie przeniosą swoją aktywność sprzedażową do ecommerce nie tylko lepiej odnajdą się finansowo w obecnej trudnej sytuacji, ale także mogą liczyć na przyzwyczajenie i lojalność klientów, gdy będziemy się gospodarczo podnosić po kryzysie. 

Praca przy filmie koronawirus

Warto więc maksymalizować zyski dopóki jest na to możliwość. Co tylko się da przenośmy do sieci i zabezpieczamy siebie oraz firmę. Marki, które zaniedbały kanały social media, muszą szybko to nadrobić. Pamiętajmy, że kanały digitalowe stają się dla większości marek jedynym miejscem sprzedaży, które tym bardziej trzeba mocno wesprzeć. Biznesy, które w obecnej sytuacji będą potrafiły zmienić się i przestawić swoje myślenie o marketingu, sprzedaży i komunikacji, wyjdą z tego kryzysu silniejsze. Adaptując się do zmian szukamy możliwości aby zdobyć nowych klientów czy zyskać przewagę konkurencyjną.

Konsumpcja treści online znacznie wzrasta!

Dlatego właśnie zachęcamy do zwiększonej aktywności w mediach społecznościowych, bo to tutaj skierowane są oczy społeczeństwa – dla wielu firm i marek osobistych to duża szansa, aby zostać zauważonym. Priorytetem powinno być wspieranie wysokiej jakości contentu (publikowanych materiałów). Przykładem mogą być poradniki, filmy produktowe, reklamy wideo. Jest to odpowiednia chwila na testowanie nowych pomysłów czy formatów, pokazanie „ludzkiej twarzy” twojego biznesu czy pracę nad zwiększeniem zaangażowania lub zasięgu. Wiele administratorów stron zapomina o takich elementach jak np. dodanie atrakcyjnego filmu w tle na Facebooku czy o tym, że to przecież treści wideo najlepiej „chwytają” widza za oko. Tutaj znajdziesz filmy naszej produkcji. Rzecz jasna nie każda firma jest w tak komfortowej sytuacji jak na przykład działalności zajmujące się wydawnictwem w internecie i nie każdy będzie mógł (i przede wszystkim potrafił) z łatwością zmienić rodzaj publikowanych na stronie treści. Mimo wszystko to teraz właśnie jest czas na działania, których poprzednio "nie było kiedy" zrobić. 

Konkrety! Dlaczego właśnie teraz zachęcamy do używania filmów reklamowych w Social Media?

W skrócie - Promocyjne materiały video generują o wiele większy wskaźnik ROI (ang. return on investment, pl. zwrot z inwestycji) niż tradycyjne formaty reklamowe, takie jak przykładowo banery czy artykuły sponsorowane. Wiąże się to głównie z tym, że zmieniły się oczekiwania odbiorców co do treści oglądanych w sieci. Film stworzony dla kampanii video marketingowej będzie mógł być wykorzystywany w wielu miejscach na raz. Na stronie, Facebooku, Instagramie, YouTube i tak dalej. Będzie mógł być uniwersalnym i niesamowicie skutecznym środkiem przekazu natychmiast przemawiającym do twojego klienta!

Tutaj napisaliśmy więcej o video marketingu. Natomiast jeśli jesteś zdecydowany, że chcesz działać i walczyć o klienta wcale nie ponosząc tak wielkich kosztów jakby się wydawało (nasze produkcje przeznaczone są nawet do budżetów przeznaczających kilkaset złotych na reklamę wideo) – Śmiało napisz do nas, opowiedz nam o swojej działalności i potrzebach, a my pomożemy ze stworzeniem najlepszego scenariusza oraz wideo dopasowanego do twoich klientów.

Rozumiemy sytuację finansową w kraju i dlatego przygotowaliśmy dla Ciebie dodatkowe 20% zniżki na pierwszą reklamę wideo! Ty prowadź biznes, a filmowanie zostaw nam! Skorzystaj z darmowej wyceny naszych usług.