Używamy ciastek, więc jeśli bardzo chcesz... to poczytaj jak to robimy :-)

Polityka prywatności:

Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, ul. Arkońska 17-18 lok. 22, kod pocztowy 71-470, adres e-mail: studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej alphacreation.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, to: adres korespondencyjny ul. Arkońska 17-18 lok. 22, 71-470, Szczecin, adres e-mail:studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509, formularz kontaktowy dostępny na stronie alphacreation.pl, infolinia +48 731 762 509.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Jak filmy reklamowe umocnią twoją renomę

Ważną częścią w komunikacji marketingowej jest z pewnością zaangażowanie. Chodzi tu o aktywność we wszystkich dziedzinach by napędzać firmę i zatrzymać przy sobie klientów na dłużej. Przełoży się to także na większą sprzedaż. Jak to się ma do naszych filmów reklamowych?

Na świecie systematycznie pojawiają się coraz to nowsze i zmyślniejsze spoty reklamowe. Gdzie nie spojrzymy, spotykamy na swej drodze wszelkie formy reklamy. Przechadzając się po mieście, czy jadąc samochodem zauważamy ogromne bilboardy, które mają na celu zwrócić naszą uwagę. W mieście również nie brakuje kolorowych plakatów, ulotek czy gazet z ogłoszeniami. Jednakże pewne mechanizmy, którymi zostaliśmy obdarzeni, sprawiają iż człowiek ignoruje większość środków przekazu reklamy. Są przypadki w których jednak atrakcyjność (rozumiana w każdym aspekcie) wywoła reakcję, dzięki której nie klikniemy w przycisk „zamknij”, bądź nie przełączymy na inny kanał. Takich ewentualności jest niewiele, jednak kiedy coś uderzy w czuły punkt i wzbudzi w nas emocje, to istnieje duża szansa powodzenia. W tym wypadku obejrzenia spotu do samego końca.

Poruszyliśmy temat emocji, a więc od nich zacznijmy. To one zasilają każdego z nas. Możemy je wykorzystywać w spotach reklamowych na wiele sposobów. Musimy tylko zrozumieć pewne mechanizmy, które są nieodłączną częścią naszego życia. Jak wiemy człowiek zapamiętuje silne bodźce z otoczenia, którymi są wesołe, ale i również smutne chwile. Tworząc filmy reklamowe,  wykorzystanie reakcji emocjonalnych jest najskuteczniejszym narzędziem by wywołać poruszenie u widza.

Równie ważnym zagadnieniem w przekazie reklamowym jest możliwość utożsamienia się z bohaterem. Podziwiamy wiele postaci z filmów i seriali. Życzymy im szczęścia i sukcesu. Prawdę mówiąc – marzymy, żeby być na miejscu naszego aktora. W końcu kto nie chciałby zająć pozycji poważanego i bogatego jegomościa? Odnoszenie sukcesów w każdej dziedzinie to pragnienie każdego z nas. Zatem w reklamie przyrównywanie się do bohatera jest niezwykle skuteczną zagrywką. Chociażby chwilowe poczucie przebywania w wyimaginowanym świecie przepychu robi na nas niemałe wrażenie. Tworząc spoty reklamowe pamiętajmy do jakiej grupy docelowej kierujemy nasz przekaz, by nasze szanse na sukces wzrosły.

Przedstawiony przez nas temat to niezwykle skuteczna forma komunikacji. Internet złożony jest w znacznej części z reklam, a w przypadku telewizji wręcz funkcjonuje dzięki nim. Świat rozwija się coraz prężniej, tak jak i produkcja wszelkich spotów reklamowych, przynoszących niemałe zyski. Wykorzystanie filmu reklamowego z pewnością zwiększy popularność dobrego imienia twojej marki.