Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, ul. Arkońska 17-18 lok. 22, kod pocztowy 71-470, adres e-mail: studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej alphacreation.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, to: adres korespondencyjny ul. Arkońska 17-18 lok. 22, 71-470, Szczecin, adres e-mail:studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509, formularz kontaktowy dostępny na stronie alphacreation.pl, infolinia +48 731 762 509.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Jak napisać profesjonalny scenariusz filmu reklamowego?

Spot reklamowy to nic innego jak krótkie filmiki, które często zakłucają nam nasz ulubiony film. Wiele osób zastanawia się w jaki sposób napisać scenariusz do swojego filmu reklamowego, tak by był on nie tylko profesjonalny, ale zarazem zainteresował ogromną ilość odbiorców. Oczywiste jest, że nie może być on za długi, tak by nie znudził się odbiorcom, a mógł im przekazać jak największą ilość informacji. Tworząc taki scenariusz musimy przede wszystkim dostosować się do kilku najważniejszych zasad i postępować według nich, tak by całość miała charakter i była wykonana profesjonalnie. 


1. Pomysł 

Na początku musimy ustalić co chcemy przekazać odbiorcom oraz do jakiej ich grupy spot ma dotrzeć. Najczęściej wykorzystywanym scenariuszem jest stworzenie problemu i oczywiście pokazanie/ udowodnienie klientom, że nasz produkt jest najlepszym jego rozwiązaniem. Wypiszmy sobie wszystkie istotne informacje, które w takiej reklamie powinny się znaleźć. Bardzo dobrym rozwiązaniem jest również zapoznanie się ze zdaniem innych ludzi (rodziny, przyjaciół). Ustalmy czego chcieliby się dowiedzieć o produkcie, co chcieli by zobaczyć. Bardzo dobrym pomysłem będzie także zastanowienie się jakiego rodzaju reklamy podobają się nam samym. Na co zwracamy szczególną uwagę i co wpływa na to, że jesteśmy tym produktem zainteresowani.  


2. Scenariusz 

Przede wszystkim bardzo istotne jest, aby przy pisaniu go trzymać się podstawowych norm, czyli wstęp (zapoznanie się ze światem, który przedstawiamy), rozwinięcie ( opowiedzenie historii tak, by odbiorca się w nią wczuł) i zakończenie ( odbiorca musi zrozumieć, że rozwiązaniem problemu, który przedstawiliśmy jest ideane!).  


Kolejną bardzo istotną sprawą jest ilość przekazanego materiału. Pamiętajmy, że nie zawsze więcej znaczy lepiej. Musimy zredagować treść i wiadomości, które chcemy przekazać w taki sposób, by nie zanudziły potencjalnego klienta. Dialogi nie powinny być długie, ale krótkie i czytelne. Najlepiej będzie jeśli spot nie będzie dłuższy niż 80- 90 sekund, po tym czasie widzowie tracą zainteresowanie, a tego chcemy uniknąć. 
Ogromne znaczenie w każdym scenariuszu reklamowym odgrywają emocje. Tworząc go powinniśmy mieć na uwadze to, że musimy emocjonalnie wpłynąć na odbiorcę, tak by problem, który wydaje się być ogromny, rozwiąże go właśnie nasz produkt.  
Ostatnią ważną rzeczą o której koniecznie powinniśmy pamiętać jest format tworzonego scenariusza. Musi posiadać nie tylko dobrze dobrane akapity czy piękne czcionki, ale powinniśmy również zwrócić uwagę na odpowiednie dzielenie poszczególnych stron. Dzięki temu nasz splot reklamowy będzie posiadała płynne przejścia.  


3. Cena 

Wydawać się może, że na etapie pisania scenariusza reklamowego nie powinniśmy martwić się o nasz budżet, jednak to nie prawda. Redagując go musimy wziąć pod uwagę ilość środków, którymi dysponujemy, ponieważ przy tworzeniu naszego “idealnego” splotu każdy czynnik wpływa na wysokość jego kwoty. Zarówno miejsce nakręcenia reklamy, ilość aktorów czy wielkość ekipy. Do tego trzeba doliczyć koszty produkcji i emisji w tv.  
Jeśli sami staniemy na wysokości zadania i podejmiemy się napisania takiego spotu to pewne jest, że będzie on przede wszystkim oryginalny. Warto jednak pamiętać o tym, że aby był on profesjonalny to musimy poświęcić mu wiele czasu i energii.  
Jeśli jednak uważasz, że napisanie scenariusza reklamowego to nie Twoja bajka, to nie ma problemu. Możesz zlecić napisanie go Nam, a my nie tylko pomożemy Ci odwzorować Twój pomysł, ale także zajmiemy się jego produkcją. Dzięki temu będzie w stu procentach zadowolony ze swojego oryginalnego, a zarazem profesjonalnego dzieła!