Uprzejmie informujemy o zmianie polityki prywatności zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO).

Polityka prywatności:

Zgodnie z art. 13 ust. 1 i ust. 2 rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z 27 kwietnia 2016 r. w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (RODO), informujemy:

Administratorem Pani/Pana danych osobowych jest firma Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, ul. Arkońska 17-18 lok. 22, kod pocztowy 71-470, adres e-mail: studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509

Przetwarzanie Pani/Pana danych osobowych będzie się odbywać na podstawie art. 6 RODO i w celu marketingowym Administrator powołuje się na prawnie uzasadniony interes, którym jest zbieranie danych statystycznych i analizowanie ruchu na stronie internetowej.

Podanie danych osobowych na stronie internetowej alphacreation.pl jest dobrowolne. Podstawą przetwarzania danych jest moja zgoda. Mam wpływ na przeglądarkę internetową i jej ustawienia. Odbiorcami danych osobowych mogą być Google, Facebook, Call Page, Tawk. Mam prawo wycofania zgody w dowolnym momencie poprzez zmianę ustawień w przeglądarce. Dane osobowe będą przetwarzane i przechowywane w zależności od okresu używania technologii. Mam prawo zażądania od administratora dostępu do moich danych osobowych, ich sprostowania, usunięcia lub ograniczenia przetwarzania tych danych, a także prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego. Profilowanie używane jest w Google Analytics, Google AdWords, Facebook Pixel. W sytuacji wniesienia sprzeciwu wobec profilowania, prosimy zoptymalizować odpowiednio przeglądarkę.

W przypadku pytań dotyczących przetwarzania danych osobowych prosimy o kontakt z Inspektorem Ochrony Danych. Sposoby kontaktu z inspektorem ochrony danych w firmie Alpha Creation Studio Tomasz Kostruba z siedzibą w Szczecinie, to: adres korespondencyjny ul. Arkońska 17-18 lok. 22, 71-470, Szczecin, adres e-mail:studio@alphacreation.pl, tel. +48 731 762 509, formularz kontaktowy dostępny na stronie alphacreation.pl, infolinia +48 731 762 509.

Pani/Pana dane osobowe będą przechowywane przez okres od 30 dni do 5 lat do czasu wykorzystywania możliwości marketingowych i analizy danych potrzebnych do prowadzenia działalności gospodarczej


Prawa użytkownika strony internetowej:

Posiada Pani/Pan prawo dostępu do treści swoich danych osobowych, prawo do ich sprostowania, usunięcia, jak i również prawo do ograniczenia ich przetwarzania/ prawo do cofnięcia zgody, prawo do przenoszenia danych, prawo do wniesienia sprzeciwu wobec przetwarzania Pani/Pana danych osobowych. Przysługuje Pani/Panu prawo wniesienia skargi do organu nadzorczego, jeśli Pani/Pana zdaniem, przetwarzanie danych osobowych Pani/Pana – narusza przepisy unijnego rozporządzenia RODO.


Polityka cookies:

Używamy informacji zapisanych za pomocą plików cookies i podobnych technologii w celach technicznych, reklamowych, statystycznych oraz by dostosować Serwis do indywidualnych potrzeb Użytkowników.

Można je podzielić na cookies niezbędne, czyli takie, bez których Serwis nie może funkcjonować poprawnie, cookies dotyczące personalizacji, potrzebne, by zapisać ustawienia i preferencje Użytkowników, oraz cookies dotyczące optymalizacji reklam, które zbierają informacje na temat reklam wyświetlanych Użytkownikowi oraz mogą służyć do tworzenia Twojego profilu.

W przeglądarce internetowej można zmienić ustawienia dotyczące wszystkich powyższych plików cookies.

Możesz przejść do korzystania z Serwisu wybierając "Akceptuję"

Wykorzystanie spotów reklamowych w przedsiębiorstwie

W tym artykule postaramy się przedstawić kilka pomocnych rad i wskazówek pokazujących w jaki sposób filmy reklamowe przyczyniają się do sukcesu naszych klientów i ich firm.

Zaczniemy od jednego zasadniczego pytania. Po co właściwie kręcić tego typu produkcje? Film reklamowy możemy uznać za świetny, kiedy oprócz ukazania produktu pierwszorzędnie, wywoła także chęć posiadania danego towaru. Wywołując emocje u potencjalnych klientów mamy sporą przewagę. Dzięki temu istnieje duża szansa, że decyzja na temat zakupu została już dawno podjęta przez podświadomość konsumenta.


Badania wykazują, że ponad 70% populacji na świecie jest wzrokowcami. Spoty reklamowe składają się z ruchomych obrazów i dźwięków, a więc mogą okazać się jednym z najbardziej skutecznych działań marketingowych.
Większość z nas, czytając artykuły w gazecie czy Internecie zwraca uwagę na nagłówki lub ciekawą czcionkę, coś co wyróżnia się spośród stosu innych liter. Niestety przeciętny użytkownik nie zawsze wczytuje się w dany tekst i omija wiele fragmentów, które mogą okazać się tymi kluczowymi. Widzowie prędzej zwrócą uwagę na kolorowe, ruchome akty, które dla większości są przyjemniejsze i łatwiejsze w odbiorze. W tym wypadku wygrywa produkcja filmowa, która w zwięzły sposób pokazuje najważniejsze cechy i zalety produktu. Toteż chcąc sprawnie zwrócić uwagę naszego konsumenta, powinniśmy zdać się na filmy promocyjne.

 

Jak skutecznie kreować filmy reklamowe

Tworzenie takich filmów to złożony zamysł, składający się z wielu kroków. Realizacja takiego klipu nie należy do łatwych, czy krótkich w przygotowaniu. Wymaga odpowiedniej liczby specjalistów i wielu godzin nierzadko trudnej pracy. Zanim zaczniemy debatować nad scenariuszem – zastanówmy się do kogo ma trafić nasza promocja. Zapoznajmy się z grupą docelową, gdyż bliższa identyfikacja odnośnie upodobań, przyniesie większe szanse powodzenia dla całej kampanii. Świeże spojrzenie i oryginalny pomysł to jedne z najważniejszych cech dobrego spotu reklamowego. Po wstępnej analizie musisz zdecydować do jakiej agencji przekierujesz swój koncept. Wybierz firmę, która zapewni ci pełen profesjonalizm.

 

Jak zastosować filmy promocyjne?

Pierwsze co przychodzi na myśl przy wykorzystaniu już zrealizowanych filmów reklamowych, to pojawienie się ich w telewizji. Jednakowoż nie każdego stać na taki wydatek. W większości to duże firmy, z pokaźnym budżetem, szturmują ogólnopolską telewizję. Na szczęście istnieje wiele innych rozwiązań, które z pewnością przyniosą oczekiwany rezultat.
Złotym środkiem na pewno jest Internet, który rozwija się w niezaprzeczalnie szybkim tempie. Coraz więcej, nawet starszych ludzi ma w swoim domu komputer. Zdecydowana większość podąża za postępem. Skoro społeczeństwo jest wyposażone w potrzebny sprzęt do przeglądania nowości w sieci, to reklamy również będą dotyczyć każdego z użytkowników. Statystyki pokazują, że około 80% całego ruchu w Internecie generują spoty. Zapewne dlatego nasze filmy reklamowe wprowadzane w Internet, cieszą się coraz większym uznaniem wśród wielu firm. Reklama takiego pokroju jest w stanie dotrzeć do odbiorcy w bardziej precyzyjny sposób, niżeli droższa promocja w telewizji. Dodatkowo funkcja śledzenia postępów naszego spotu jest znacznie łatwiejsza. Możemy na bieżąco monitorować liczbę osób, która zobaczyła nasz film oraz jak długo trwało jego oglądanie.

Istnieje wiele recept by przynieść zyski twojej firmie, jednak propozycja internetowych spotów reklamowych okazuje się być jedną z najbardziej efektywnych.